Sunday, July 02, 2006

4077 Sayılı tuketicinin korunmasi hakkindaki kanun


Ayıplı MalMadde 4- Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.
Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına göre kredi veren ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.

Bu madde ile ayıba karşı sorumlu tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı taşınmaz mallarda beş yıldır. Ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü günden başlayarak on yıl sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.
Ayıplı malın neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.
Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde "özürlüdür" ibaresini içeren bir etiket konulması zorunludur. Yalnızca ayıplı mal satılan veya bir kat ya da reyon gibi bir bölümü sürekli olarak ayıplı mal satışına, tüketicinin bilebileceği şekilde tahsis edilmiş yerlerde bu etiketin konulma zorunluluğu yoktur. Malın ayıplı olduğu hususu, tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde gösterilir.

Güvenli olmayan mallar, piyasaya özürlüdür etiketiyle dahi arz edilemez. Bu ürünlere, 4703 sayılı Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun hükümleri uygulanır.Bu hükümler, mal satışına ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.

14 Comments:

At 4:37 AM, Blogger teknosa magduru said...

Teknosadan 2003 yılında aldığım telefon klon olduğu gerekçesiyle 29.07.2006'da kapatıldı. 14 gündür telefon kapalı ve TEKNOSA müşteri hizmetlerinin 13 gündür olaydan haberi olmasına rağmen bir çözüm üretmedi ve beni aramadı. Defalarca arayacaklarını söyleyen kişiler bir kere daha olsun özür dilemedi ve aramadı. TELEKOMÜNİKASYON kurumunu aradığımda telefonun açılmasının mümkün olmadığını, 4077 sayılı Kanun gereği şahsıma paranın geri ödenebileceğini söyledi. Ancak TEKNOSA buna kesinlikle yanaşmıyor. Acaba kanunlar TEKNOSA için geçerli değil mi? TEKNOSA Türkiyede satış gerçekelşetirmiyor mu? Neden bu kadar kaçak telefon TEKNOSA mağazalarından çıkıyor? sikayetvar.com, sikayetim.com sitelerine gidip bakın ve inceleyin. Kaç tane telefon klon ya da kayıtsız gerekçessiyle kapatılmış. Sabancı kalitesine güvenen vatandaş nasıl soyuluyor? Teknosa kanunları nasıl hiçe sayıyorlar? Acilen Meclis bu konuda çözüm üretmelidir. TEKNOSA firmasının yaşattığı sorunlar bardağı taşırmıştır ve birilerinin buna son vermesi gerekiyor.
Saygılarımla

 
At 3:55 PM, Blogger raincry said...

Öncelikle telefonlarda yaşanan kayıtdışı veya klon problemi Teknosa ile ilgili değildir.Teknosa sattığı ürünlerin tedarikçisi yani Türkiye'ye getiricisi değildir.Çeşitli firmalardan ürün alıp (ki bu firmalar KVK , GENPA , TELPA , ŞENGÜLLER , BAŞARI gibi Türkiye'nin en büyük ithalatçılarıdır) müşteriye satmaktadır.Bu tedarikçiler telefonları gümrükten ülkeye sokarken bazılarının IMEI numaralarını Telekomünikasyon Kurumuna bildirmemektedirler.Durum bundan ibarettir.Teknosa ile doğrudan alakası olmasa bile ürün Teknosa'dan alındığı için müşteriye yardımcı olunması gerekir.Klon durumlarında telefon açılma işlemi Kayıtdışı'na göre biraz daha uzun sürmektedir.Hatta ürün açılamaz durumda olabilir.Eğer 15 gün içinde telefon açılmazsa müşteri ürünü faturası ve ambalajıyla getirdiği takdirde ürünün yenisi kendisine mağaza tarafından verilir.Eğer verilmiyorsa mağazanın ayıbıdır ve dava açılabilir.Bu tür işlemler mağazada PROCALL adı verilen online bir sistemden yapılır ve takip edilir.Lütfen mağazaya gidip adınıza girilmiş PROCALL kayıtlarını görmek isteyiniz.Orda işlemin neden bu kadar uzadığı mutlaka yazmaktadır.

 
At 1:41 PM, Blogger teknosa tuzagı said...

Teknosadan uzak durun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22.04.2007 pazar gunu ankamall migrostan HP PAVILION DV2190EA model notebook bilgisayar istedim. bana özel bir müşterimiz için bir adet ayırdıklarını siz istiyorsanız getirtelim dediler. ve depo diye bir yerden getirdiler(tahminim başka bir mağazadan ). ve bilgisayarın hazırlanması için bekletttiler mazeret olarak da evde bir sorun cikmasın burda hazırlatalım dediler. "verin ben hallederim dedim " ancak yok burda hazırlayalım evde sorun cıkrsa zor durumda kalırsınız" dediler ve yaklasık 45 dk sonda bilgisayarı bana teslim ettiler.(Bu arada bilgisayarı sıfırlayıp herseyi silmişler ama tam silememişler, bilgisayarda ustune ustluk virus bulaşmıştı) ve türkiye genelinde teknosadaki bu model en son urunu bana sattıkları bilgisini verdiler. bilgisayarı evimde calıstırıp webcam i calıstırdıgımda vitrin urunune bakıp resmini ceken sahısların fotografları kayıtlıydı, bilgisayarın altında media center logosu cakmak ile yakılmış ve birkaç adet cizik ve virus bulaşmıştı. ama bilgisayarı hediye olarak aldıgım için ve ankaraya 2 gunlüğüne geldiğim için geride goturemedim. ilgilerinize ,bilgilerinize. dikkatli olun hatta hiç teknosa ile muhattap olmayın bir dunya teknoloji magazası var gidin onlardan alın.
yok illa alıcam diyorsanızda dikkatli olun ortalık o..pusu olmus cihazları size yeniden paketleyip sıfır diye yutturmasınlar. aman dikkat.......!!!!!!!!!!!!!!

aldıgınız cihazın paketini kendi elinizle bizzat siz açın onların acmasına izin vermeyin>

 
At 11:18 AM, Blogger Volkan said...

Hep aynı kişiler yazıyor bir anlam veremedim ama şunu açıklığa kavuşturayım. Senin telefonunu verdiğin x mahallesinde ki y telefon hastahanesi senin telefonunu alıyor ve birebir imei sini kopyalayarak dışarıdan getirdiği kayıtsız cep telefonuna bunu işliyor. Olay bundan ibaret 3 5 kuruşdan kacıcam diye telefonundan olan müşterilerede kendi servislerine telefonunu vermeyip 5 ytl yi şurda burda yerim diye düşünen müşteriyede ibret olsun o zaman ...

 
At 1:55 AM, Blogger seyda said...

bir plazma aldik hala elimize ulasmadi.kargoya cumartesi gelmis ama bize gelmiyor.bize 1 hafta deseler teknosadan ona gore bilir baska yerden aliriz ama 2 gun dediler.ayrica teknosadan alisveris yapan insanlarla konustum ayni sey onlarinda basina gelmis.demekki hata teknosada buda bize ders oldu bir daha teknosa mi?

 
At 12:29 PM, Blogger merve said...

Yaklaşık 1,5 sene önce samsung dig fotoğraf makinesi aldıkk fakat sürekli kapanıyodu.Bizde hep pillerden şüpeleniyoduk,şarzlı pil aldık hala kapanıyodu.Sonra fotoğraf makinesini götürdük tamire sözde yeni fotoğraf makinesi werdiler.Makine kapanmaya yine dewam etti biz yeni şazlı pil aldık ve bu böle sürdü.Bir hafta önce yine fotoğraf makinesi götürdük ama hiç bis paramızı geri iade edin teklifinde bulunduk kabul etmediler foto makinesını da tamir etceklerini hiç sanmıyoruzz.... şikatçiyiss ilgi istiyozz .yoksa tüketici haklarına başvurcaz

 
At 3:49 AM, Blogger nilsude said...

arkadaslar bende teknosa magduruyum bana bozuk ürün satıp ürünü almamın üzerinden bir hafta geçmiş olmasına ragmen servise gönderdiler müsteri hizmetleride yanlış bilgi veriyor ve ayrca magaza çalışanları görgü terbiye kültür adına hiç birsey bilmiyor

 
At 9:50 AM, Blogger Barracuda said...

Merhaba bende izmirde bi teknosa bayiinden hp marka laptop aldim. Ancak eve gelip pc yi kurmaya calistiimda aslinda pc nin daha once kullanildiini, geri yukleme noktalarinin oldugunu farkettim.Derhal aldigim yere telfn actim ama boyle birseyin sozkonusu olamayacagini, degistirme yapamayacaklarini soylediler. Bende bunun uzerine HP nin teknik servisini alarak cihazin durumunu anlattim ve daha onceden kullanilmis oldugunu bu belirtilerin ispatlayip ispatlamayacagini sordum onlarda evet cihaziniz kullanilmis dediler.Bu konusmalarda zaten musteri hizmetleri kalitesi icin kaydediliyordu ve bende kendilerinden gerekli oldugu zaman bu konusma kayıtların temin edip edemeyecegimi sordum. sagolsunlar bu konuda da yardimci olup tebi dediler. ardindan hemen teknosaya gittim benimle konusmaya calisan tezgahtarlari es gecip magaza mudurunun yanina ciktim.Durumu anlattim, mahkemeye verecegimi olayi da duyuracagimi soyledim. Hemen Pc yi bana satan satis sorumlusunu cagirdi, bunlar dogrumu dedi ( sanki kendisi bilmiyormus gibi ) cihazimi deistireceklerini soyledi ama elinde aynisindan olmadigi icin bir sure beklemem gerektigini vurguladi. Bende boyle birseyin mumkun olmadigini, degisimi hemen yapamiyacaksaniz para iadesi istedigimi soyledim.gerekirse izmirde ki diger teknosa magazalarindan cekin ayni Pc yi falan filan derken 1 saat icinde yeni cihazi getirdiler. orda acip baktim bende ayni seyleri yasamamak icin. Ama sununda farkina vardim. Birdaha TEKNOSA mi? ASLA.....

 
At 11:33 AM, Blogger yaşayıp_bilen said...

yaşayıp_bilen said...
Teknosa dan aman uzak durun. Teknosa dan her hangi bir şey almayın. Teknosa tecrübemden sonra internette "Teknosa şikayet" sözcüklerini arattığımda "Kapkaçcılığın faturalı hali" şeklinde bir yorumu okudum ve bence teknosayı en iyi ifade eden bu. Malları ayıplı. Sistemleri ( düzenleri demek daha doğru) her ne olursa olsun alınan paranın iade edilmemesi üzerine kurulu. Kurum kültürleri personel eğitimleri ve çalışanın şirkete olan sorumlulukları bu bazda tanımlanmış. Terbiyesizler. Gidin mahkemeye verin tüketici olarak hakkınızı arayın diyebilecek pişkinlikteler. Aman uzak durun. Paranızla teknoloji ürünü alacak iseniz hiç bir diğer şirket sizin açınızdan teknosa kadar risk oluşturamaz. Teknosadan aman uzak durun.....Bunlar bu işin eğitimini almışlar. Organızeler ve sistemli hareket ediyorlar.

 
At 2:30 AM, Blogger gamzeden2008 said...

TEKNOSA MAĞDURUYUM!...Onüçgün önce oğluma, beraber Isparta Teknosa bayiinden Starcom marka MP4 çalar aldık.Alırken içerisinde oyun olduğu,hatta bilgisayardan uzantılarını bulup farklı oyunlar yükleyebileceğimi söylediler.Eve gelip içeriğini araştırdım fakat kensinlikle oyun dosyasını bulamadım.Ertesi günü işyerimden TEKNOSA'yı aradım ve görevli içerisinde ısrarla oyun olduğunu( hatta puzzle oyunu olduğunu)oraya gidersem bana gösterebileceklerini söylediler.Akşam iş çıkışı Teknosaya gittiğimde bana içerisinde oyun olduğunu kimin söylediğini sordular bende satış elemanını gösterip yanıma çağırdılar ve o kişi'' oyun olduğunu söylediğini ''onayladı.Bu arada kasaya başka bir satış elemanı gelip bana ''Ben size ürünün faturasını kesmeden önce arkadaşların sizi yanlış bilgilendirdiğini içerisinde oyun olmadığını söylemiştim.'' diyerek savunma yaptılar.Bende bunun üzerine'' peki içerisinde oyun olmadığını fatura kesmeden önce bana söylemenize rağmen bu ürünü ben neden aldım?Neden oğlum ısrarla bu ürünü istedi?dememe rağmen bana verdikleri cevap:O zaman siz hatırlamıyorsunuz oldu.Halbuki ben internet alışveriş sitelerindende bu ürünü daha uygun fiyatlarda bulabiliyordum.Teknosaya kalitesine ve hizmetine güvenerek gitmiştim.Sonuç hüsran oldu.Lütfen yetkililerin sesimize kulak vermesini istiyorum.Saygılar.

 
At 11:44 AM, Blogger tekkeden said...

TEKNOSA İÇİN İNSAN DEĞERİ İŞTE BU KADAR!YA BİR KONTÖR YA BİR E POSTA...

MERHABA;BEN ZONGULDAKLI VE ZONGULDAKTAKİ İŞSİZLİK NEDENİYLE DIŞARDA BİRTAKIM İŞLERDE ÇALIŞMIŞ VE HALENDE BAŞKA ŞEHİRLERDE BİLİŞİM SEKTÖRÜNDE İŞ ARAYAN GENÇLERDEN BİRİYİM.
BİR SÜRE ÖNCE BİLİŞİM SEKTÖRÜNDE BELKİ TEKNİK ELEMAN BELKİ DE SATIŞ SORUMLUSU GİBİ BİR İŞ BULURUM DİYE ZONGULDAKTAN ÇIKIP BİLDİĞİM ŞEHİRLERE İŞ BAKMAYA GİTTİM.AMA HER NEREYE GİTTİYSEM KRİZ VAR ELEMAN ÇIKARTIYORUZ CÜMBLELERİNİ DUYDUM.BAŞKA İŞLERDE ARAŞTIRDIM BU KRİZ ORTAMINDA İŞ SEÇECEK DEĞİLİM AMA O BİLE YOKTU.
NEYSE BAYRAM GÜNÜ TURİZM SEKTÖRÜNDEN BİR ABİM BİR YERDE OTEL ALDIĞINI VE OTEL HENÜZ AÇILMADAN TANITIMA İHTİYACI OLDUĞUNU SÖYLEDİ.GİTTİM OTEL İÇİN WEB SAYFASI KATALOG... VB. HAZIRLAYIVERDİM.TABİ BU SÜRE İÇİNDE O ŞEHİRDEKİ FABRİKALARA DA BAŞVURULARDA BULUNDUM AMA HER TARAFTA CEVAP KRİZ TARİFELİ CEVAPTI...(ELEMAN ALMIYORUZ ELEMAN ÇIKARTIYORUZ...)
HENÜZ TADİLATTA OLAN OTELDE YATIP KALKIP GÜNÜN BİRİNDE BELKİ BİR İŞVEREN,İŞLER DÜZELDİ DE ELEMAN ALACAĞIZ DER ARAR ,DİYE BEKİYORDUM DA BEKLİYORDUM .GÜNÜN BİRİNDE TELEFONUM ÇALDI Kİ O GÜN RESTORANTTA OTURMUŞ, Bİ BOKA YARAMAYAN İŞ BULMA SİTELERİNİ DALGAYA ALIYORDUK (Kİ YILLARDIR O SİTELERDEN HİÇBİR SONUÇ ÇIKMAMIŞTIR SADECE VE SADECE BAŞVURUNUZ ULAŞTI UYGUN POZİSYON OLURSA BİZ SİZİ ARARIZ ŞEKLİNDE OTOMATİK MESAJLARI VARDIR...MAVRADAN İBARETTİR BAŞTA KARİYER.NET OLMAK ÜZERE!KALDI Kİ TÜRKİYEDE BİRÇOK İŞVEREN İNTERNET KULLANMAYI BİLE BİLMEZ!)...
ANKARA KODLU BİR NUMARADAN ARAYAN EZGİ PARMAKSIZ ADINDA BİR BAYANDI VE BENİ İŞBULMA SİTESİNDEN BULDUKLARINI VE DE ZONGULDAKTA 1 AY SONRA AÇILACAK TEKNOSA İÇİN ELEMAN ARADIKLARINI SÖYLEDİ,ŞU GÜN, ŞU SAATTE ZONGULDAKTA MER OTELE GÖRÜŞMEYE GELİN DEDİ.
DEDİM Kİ ŞEHİR DIŞINDAYIM CİDDİ DEĞİLSENİZ BUNCA YOL GELMEYEYİM.BAYANDA CEVAP VERDİ EĞER GELEMEZSENİZ BU NUMARADAN BİLDİRİN DEDİ.TEŞEKKÜR ETTİM KAPATTIM.O GÜN ENİNE BOYUNA DÜŞÜNDÜM MEMLEKETİMDEN(ZONGULDAKTAN) KİLOMETRELERCE UZAKTAYDIM
(10 SAAT KADARCIK!) ARTI ,OTELİN BULUNDUĞU ALANDA O BULUNDUĞUM ŞEHRİN MERKEZİNE VE DE OTOGARA DA ÇOK UZAKTI DAHASI CEPTE PARADA YOKTU...
DEDİM Kİ KENDİKENDİME ZATEN BÖYLE BİR İŞ BULABİLMEK İÇİN AYLARDIR YOLLARDAYIM MEMLEKETİMDE BÖYLE BİR İŞYERİ AÇILIYOR BUNU KAÇIRMAMALIYIM...
BORÇ YOL PARASI BULDUM APAR TOPAR ,BİRÇOK EŞYAMIDA ALAMADAN OTELDEN AYRILDIM VE YARISI GÜN ZONGULDAK A VARDIM.VERİLEN GÜN VE TARİHTE İŞ GÖRÜŞMESİNE GİTTİM.
OTURDUM İŞ DENEYİMLERİMDEN BİLDİĞİM YABANCI DİLLERDEN EĞİTİMASKERLİK... NE ÖZELLİĞİM VARSA ANLATTIM. REFERANSLARIMIDA SÖYLEDİM HATTA VE HATTA BİLİŞİM SEKTÖRÜNDE ÇALIŞMIŞLIĞIMIN VE BU İŞLERDEN ANLADIĞIMIN İSPATI OLSUN BU CV MİN ÜSTÜNE CİLA OLSUN DİYE BİRDE KENDİ HAZIRLADIĞIM BİR İŞLETİM SİSTEMİ ÇALIŞMASINIDA GÖSTERDİM Kİ BUNDAN İYİDE REFERANS OLMAZ...SONRA DEDİM Kİ ANLATACAKLARIM BUNLARDI, SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEY VAR MI?
DEDİLER Kİ YOK ZATEN SİZ HEPSİNİ ANLATTINIZ AMA REFERANSLARINIZ KİMLER?
FORMDA YAZANLARI SÖYLEDİM DAHASI BİZZAT KENDİ ÇALIŞMAMLA KARŞILARINA ÇIKMIŞTIM.
DEDİLER Kİ TEKNOSA DA TANIDIKLARINIZ VARMI REFERANS OLARAK ONLAR BİZİM İÇİN ÖNEMLİ...
İŞTE O AN BEYNİMDE ŞİMŞEKLER ÇAKTI...BORÇ PARA BULUP TA UZAKLARDAN APAR TOPAR İŞ DİYE GELDİĞİM BU GÖRÜŞME TAMAMEN FORMALİTEDEN İBARETTİ. ZATEN GÖRÜŞME ESNASINDA HİÇBİŞEY SORMAMALARI DA BUNUN BİR İSPATI OLSA GEREK...
CEVAP VERDİM.DEDİM Kİ REFERANSLARIM İŞ DENEYİMLERİM BİLGİ BİRİKİMİM,YABANCI DİLLERİM VE SİZE GÖSTERDİĞİM ÖRNEK İŞLETİM SİSTEMİ ÇALIŞMAMDIR.
ALAYLI BİR BAKIŞLA TEŞEKKÜR EDERİZ SONUCU MAİLLE BİLDİRECEĞİZ HAFTAYA CUMAYA KADAR SONUÇLAR SİZE BİLDİRİLECEK DEDİLER.
O GÜNDEN SONRA BEKLEDİMDE BEKLEDİM,NE OLUMLU DİYE TELEFONUMU ARAYAN OLDU NE DE OLUMSUZ DİYE MAİL GÖNDEREN...
BURAYA KADAR OLAYI OLDUĞU GİBİ SİZE ANLATTIM ŞİMDİ İSE SÖYLEMEK İSTEDİKLERİM BAŞLIYOR.
BU İŞ GÖRÜŞMESİNDEN ÖĞRENDİKLERİM
-TEKNOSA DA İNSANIN NE BİLDİĞİ ÖNEMLİ DEĞİL NE BİLİRSEN BİL NE İŞ DENEYİMİN OLURSA OLSUN AHMETİN MEHMETİN AYŞENİN FATMANIN (BUNLAR MECAZİ İSİM) TANIDIKLARINI İŞE ALMA KRİTERLERİ REFERANS OLARAK GEÇERLİ...BENİM ONDAN BUNDAN REFERANSLARIM YOKTU ANLAŞILAN O Kİ BU SEBEPTEN NE ARADILAR NE DE SORDULAR...
-SİZ SİZ OLUN YOK ÖRNEK ÇALIŞMANIZMIŞ YOK İŞ DENEYİMLERİNİZMİŞ ...BUNLARLA TEKNOSA YETKİLİLERİNİN KARŞISINA ÇIKMAYIN ALAYCI GÖZLERLE BAKIP DİNLİYORMUŞ GİBİ YAPIYORLAR.BÖYLE BİR MANZARA KARŞISINDA ONLARIN İŞE ALACAKLARI ADAMLAR TAAA BAŞTAN BELİRLENMİŞ ŞEKLİNDE DÜŞÜNCELERE KAPILIYORSUNUZ Kİ GÖRÜŞME SONUNDA ISRARLA TEKNOSA AİLESİNDEN TANIDIĞINIZ İSİMLER SORMALARI DA BUNUN DESTEKÇİSİ...
-BUNLARI İŞE ALINMAYIŞIMIN SEBEPLERİ OLARAK DÜŞÜNÜYORUM YOKSA ZONGULDAKTA SANMIYORUM BİRİNİN ÇIKIP BÖYLE ÇALIŞMALAR YA DA İŞ DENEYİMLERİ İLE KARŞILARINA ÇIKABİLECEKLERİNİ...
-OLABİLİR;İŞE ALINMAMIŞ OLMAK NORMAL HELE DÜŞÜNDÜĞÜM ŞEKİLDE AYŞENİN FATMANIN TANIDIĞI KRİTERLERİ İLE İŞE ALMA KRİTERLERİ VARSA GAYET DOĞAL...
-İŞ GÖRÜŞMESİ İÇİN BENİ BULUP TELEFONUMU ARAYAN TEKNOSA YETKİLİLERİ BUNU YAPARKEN YOĞUN OLMUYORLAR DA SONUÇLARIN AÇIKLANACAĞINI MAİLLE BİLDİRECEĞİZ YOĞUNUZ DİYORLAR.SİZ İNANIRMISINIZ BU CEVABA:)
-SONUÇLARIN AÇIKLANMASI İÇİN VERDİKLERİ SÜRE İÇİNDE EVET BU KEZ İŞE ALINDIM HA ŞİMDİ ARAYACAKLAR DİYE BEKLEDİM DURDUM AMA NE ARAYAN OLDU NE DE MAİL ATAN...
-BEKLEME SÜRESİ İÇİNDE KİMBİLİR BAŞKA ŞEHİRLERDE NE KADAR İŞ BAŞVURULARI YAPABİLİRDİM BİLEMEM AMA O ŞANSLARIMDA KAYBOLDU.TEKNOSA SAĞOLSUN...
-ARKADAŞLAR LÜTFEN GÜNÜN BİRİNDE SİZİ ARAYIP TEKNOSADAN İŞ GÖRÜŞMESİNE ÇAĞIRAN OLURSA ONDAN BUNDAN REFERANSINIZ YOKSA SAKIN AMA SAKIN GİTMEYİN HELE BENİM GİBİ KİLOMETRELERCE ÖTEDEN ASLAAAAA!GİDERSENİZ ONLARA HAYALLERİNİZİ ANLATMAYIN ZATEN DİNLEMİYORLAR... UNUTMAYIN Kİ HAYALLERİNİ ANLATAN KULLANILIR.TEKNOSA DA İNSAN DEĞERİ İŞTE BU KADAR İŞ GÖRÜŞMESİ İÇİN KİLOMETRELERCE ÖTEDEN TELEFONLA ÇAĞIRIP SONUCUNU MAİLLE BİLDİRECEĞİZ DEYİP BİLDİRE (MEYE) CEK KADAR...
-NE DE OLSA ONLAR TEKNOSA ŞİRKETİ ONLARA ADAMMI YOK!(TEKNOSADAN SİZE REFERANS OLAN VARMI DİYEN BİZİM İÇİN DEĞERLİ BUNLAR DİYEN İNSAN KAYNAKLARI EKİBİ VAR.)
SİZİN ÇALIŞMALARINIZA VARMIŞ, HAYALLERİNİZ OLMUŞ KİMİN UMRUNDA...
TEKRAR YOLA DÜŞTÜM BÜYÜK ŞEHİRLERDE BİLİŞİM SEKTÖRÜ İÇİNDE İŞ ARAMAK İÇİN...
CEBİMDE,İÇİNDE BİRKAÇ KONTÖR KALMIŞ KONTÖR KARTI VAR ONU DA SABANCI VAKFINA BAĞIŞLAYACAĞIM...İŞ GÖRÜŞMESİ İÇİN TELEFON EDEN TEKNOSA YETKİLİLERİNİN SONUÇLARI BİLDİRMEK İÇİN BELKİ KONTÖRÜ YOKTUR...
BU OLAY TAMAMEN GERÇEKTİR.SİZE ULAŞAN BU MAİL PAGE RANK DEĞERİ 4 VE ÜSTÜ OLAN WEBSİTELERİNDE DE YERİNİ ALMIŞTIR VE YENİ SİTELERDEDE YERALAMAYA DEVAM EDECEKTİR.
BU YAZI,ARAMA MOTORLARI SİTELERİN İÇERİĞİNİ TARADIKÇA İNTERNETTE KARŞINIZA ÇIKACAKTIR.LÜTFEN DAHA FAZLA KİŞİYE ULAŞMASI İÇİN SİZDE BU MAİLİ ADRES DEFTERİNİZDEKİ HERKESE GÖNDERİN...LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN!!!
TEKNOSAYA GÜVENİPTE BENİM GİBİ BİR KİŞİ DAHA YOLLARA DÜŞMESİN...

 
At 3:41 PM, Blogger Firat said...

arkadaşım klonlu telefon satılmaz, klon gibi bir olayda teknosanın sucu ne, 3 kurusun peşine düşen bir telefoncu senin imeini diger telefona kopyalamış , yapman gereken TELEKOMA urunun sana aıt oldugunu gösteren faturan ve kullanacagın numaranı bildrimek.


televiyon alan arkadaşım , sen kendin diyorsun televizyon kargoda diye ara kargoyu ya da karogyu şikayet ediver.


1.5 sene kullanılan maınenın parasını kim verir? gidip 0 oto alalım sonra 1.5 sonra gidip bu bozuk diyip geri verelim olur mu ?



ürün 1 hafta ıcınde arıza vermıs servise gitmiş, kanun der ki 1 ay ıcınde arıza veren urun yenısıyle değiştirilir ya da bedel iadesi yapılır, ürünün bozuk olduguna ise servisi karar verir, ilk 1 ay ıcınde gelen hıcbır urun servise tamır amaçlı yollanmaz teknosada.

 
At 3:37 PM, Blogger online mutfak said...

Çok güzel bir paylaşım teşekkür ederim endustriyel mutfak - cay makinasi - cay makinesi - semaver - tost makinasi - doner makinasi - kahve makinasi - sut isiticisi - meyve suyu sogutucusu - izgara - portakal sikma makinasi - sicak cikolata makinasi -

 
At 3:38 PM, Blogger online mutfak said...

Çok güzel bir paylaşım teşekkür ederim fritoz - waffle makinasi - islak hamburger - yer ocagi - kornet makinasi - krep makinasi - dondurma soslugu - pisirme ocaklari

 

Post a Comment

<< Home